donderdag 23 mei 2013

Chocoladetaart potten

Ik dacht wat moet ik nu met een blog.
Maar wat is dit leuk om te doen en te maken.....
Ik wil jullie dan ook graag laten mee delen in de mooie stempels wie we verkopen.
De volgende foto's kreeg ik opgestuurd van Flora.
Zij heeft deze potten allemaal gemaakt.
Geweldig...
Met de kerstdagen hebben ze deze potten verkocht en voor het geld hebben ze allemaal nieuwe instrumenten kunnen kopen voor mensen met een handicap..


De stempels wat gebruikt zijn:



2 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee zeg en wat een goed doel heeft ze blij gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg. Nu zie ik ook wat voor potten je hiervoor kunt gebruiken. Er moet toch nogal wat in kunnen. Dank je wel voor het delen van dit leuke idee.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om eventjes langs te komen op ons blog! Wij lezen je reactie altijd met veel plezier :)

Groetjes, Ziezo Knutsels