dinsdag 23 juli 2013

Leuk om te maken & te geven

Goedemorgen allemaal,
 daar zijn we weer met een kaartje!


  
Wij hebben gebruik gemaakt van de volgende materialen:
- Different Colors stempels - Dandilon
- Different Colors stempels- Seasonal Leaf
- Different Colors stempels - Cicle Graphic
- Different Colors stempels - Butterfly White
- Different Colors stempels - Vlinders
- Different Colors stempels - Groetjes Border 
(Het kleine bloemetje hoort bij Different Colors stempels - Inpsire Three)
- Pons - Gekarteld rondje

Wij hebben gebruik gemaakt van de volgende kleuren inkt:
- Different Colors Inkt - Kiki
- Different Colors inkt - Magic Pink

Het bloemetje en de vlinder zijn allebei uitgeknipt en met 3d tape opgeplakt. Het bloemetje hebben we een beetje omhoog gevouwen dit geeft een erg leuk effect! De cirkel is uitgeponst en ook met 3d tape opgeplakt.

Lieve groetjes, Het ZieZo Design Team

8 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk kaartje. Het bloemetje, en vlindertje in 3D geeft een heel speels effect.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, hoi via Miranda's blog kwam ik op jullie blog terecht. Absoluut geen spijt van. Ben dan ook gelijk volger geworden. Ik heb al de nodige Different Color stempels, maar gebruik ze eigenlijk veel te weinig. Daarom ben ik wel heel blij met jullie blog. Kan ik lekker veel inspiratie opdoen ;). Neem nou bijvoorbeeld deze kaart, GE-WEL-DIG toch! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart is dit, prachtige kleuren, mooie stempelverwerking, super! Leuk dat jullie mijn blog volgen, ik ben hier ook volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo gaaf hoe jullie kaarten maken met vrijwel alleen stempels! Heel inspirerend! Deze kaart is ook weer super, leuk met de opgehoogde delen. Ps. De candy is nog onderweg, maar jullie mooie strand-kaart heb ik wel al binnen! Bedankt, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om weer zo'n mooi kaartje te zien, gemaakt met hele gave stempels. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit kaartje mooie kleuren
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Ik heb ook wat stempels van Different Colours, ga ze dringend nog eens boven halen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje! Heb zelf ook veel stempels van Different Colours en gebruik ook vaak dezelfde kleurencombi als dat jullie gebruikt hebben ;) Mooi hoor!
    Groetjes Paulien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om eventjes langs te komen op ons blog! Wij lezen je reactie altijd met veel plezier :)

Groetjes, Ziezo Knutsels