dinsdag 29 oktober 2013

We zijn er klaar voor...
We gaan ons opmaken voor een drukke maar gezellige week op de Kreadoe..
Wel spannend, maar ik heb al zoveel lieve berichten gehad van jullie dat het zeker goed gaat komen.
Het is mijn eerste keer ....dan ga je toch echt wel dingen denken...heb ik genoeg voorraad...staat alles goed....kunnen we het aan...word het druk of niet...maar 1 ding is zeker we gaan er voor de volle 100% voor dus meer dan dat kun je niet doen...toch???
Mochten jullie ons zoeken op de kreadoe ..we staan in Hal 7 plaats B063...
Vandaag rustig maar alles gaan opbouwen...en dan morgen de start van onze 1 Kreadoe...


Dus misschien wel tot ziens in Utrecht op de Kreadoe..

Ziezo groetjes van het hele Team
(die ik nu al wil bedanken, zonder hun kan ik het niet...)

Dus Claudia-Ilonka-Marleen-Mandy-Monique en natuurlijk mijn eigen gezinnetje bedankt voor jullie hulp....

We gaan er een mooie week van maken...

Ik zie net nog 2 volgers en de candy gaat er uit...

7 opmerkingen:

  1. Veel plezier op de beurs. Het gaat vast helemaal goed komen. Ik heb jullie in Venray op de beurs gezien, en toen zag het er allemaal goed uit.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat jullie op de Krea Doe staan! Ik kom zéker even langs!! Heel veel succes èn plezier op de beurs!
    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes en veel plezier! Ik kom zeker even bij jullie snuffelen!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes, kom morgen even langs
    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes.....maar vooral ook plezier!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel succes en plezier op de beurs.
    Ik kom vrijdag langs!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zag er hartstikke goed uit! Netjes en veel keus!
    Leuk om gisteren even 'het gezicht van Ziezo' te hebben gezien ;)

    Enne nog bedankt he? ;) We hebben genoten van de beurs!

    Liefs Paulien (buuf van Thea)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om eventjes langs te komen op ons blog! Wij lezen je reactie altijd met veel plezier :)

Groetjes, Ziezo Knutsels