maandag 10 maart 2014

De winnaars voor het vrijkaartje voor de beurs in Den Bosch

Hallo allemaal,


Daar zijn we dan weer.
Afgelopen weekend waren wij in Antwerpen op de beurs,
wat hebben we enorm genoten, de dagen vlogen voorbij.
We gaan ons nu voorbereiden voor de komende beurs
13-14-15 maart in de Brabanthallen te 's-Hertogenbosch (combinatie met de Creatieve Hobby- en Handwerkdagen)


Maar we hebben nog 2 kaartjes te verdelen.....




dus wie is de winnaar.....rapapapapapapa
tromgeroffel........




1= Rosina
2= Ingrid scrapfrutsels




Jullie zijn de winnaars van onze actie...
Graag zien we jullie op de beurs en wensen jullie heel veel plezier.
Wij staan op deze beurs en hebben standnummer 216...


groetjes en heel veel plezier....

4 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra en team, ik had het al vernomen via de mail, maar nogmaals hartelijk dank voor het kaartje wat ik gewonnen heb voor de beurs. Den Bosch here I come!! Tot vrijdag op de beurs. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sandra,
    Mijn dag kan ook niet meer stuk bedankt voor het vrijkaartje ...helemaal geweldig is dat....en ook ik kom vrijdag met mijn vriendin naar Den Bosch En ik kom je zeker persoonlijk bedanken....Tot vrijdag...hoplijk zie ik Ingrid ook nog dat zou wel heel leuk zijn

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat fijn om te lezen, graag zie ik je vrijdag, gezellig, we hebben standnummer 216

      Verwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om eventjes langs te komen op ons blog! Wij lezen je reactie altijd met veel plezier :)

Groetjes, Ziezo Knutsels