dinsdag 13 augustus 2013

Een kaartje in een zakje...

Hoi allemaal!
Wat leuk dat we al weer zoveel nieuwe blogvolgers erbij hebben :)
Welkom!
Maar vandaag laten wij 'een kaartje in een zakje' laten zien...


Wij hebben gebruik gemaakt van de volgende materialen:
- Kraft  zakje
Wij hebben gebruik gemaakt van de volgende inkt:
Wij zijn erg benieuwd wat jullie er weer van vinden...
Liefs, Het ZieZo Design Team
ps. vergeet onze wedstrijd niet voor de knotsgekke kaarten en scrap
dagen in Den Bosch!


16 opmerkingen:

  1. Zo leuk in het zakje! Je moet er maar opkomen, dit ga ik onthouden. Echt mooi!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! De kleuren zijn weer super bij elkaar en wat een leuk idee zo, de kaart in het zakje. Wat is het formaat van het kraft zakje?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo team,
    Erg leuk de kaart in een craft zakje ga ik onthouden!!
    Jullie gaan me zien in Zwolle, want ik wil een paar gave stempels kopen van DC. Succes met de 150 volgers!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk is dit, een ideetje om te onthouden! Heeeeeel misschien ben ik in Den Bosch en anders wordt het Hardenberg, verheug me er nu al op!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor zo'n kaart in een zakje.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee, het maakt het geheel helemaal af.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een heel erg leuk idee! Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje, hele mooie kleuren heb je gebruikt, grappig zoals het zakje gemaakt is. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi en leuk bedacht. Zeker iets om te onthouden.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De zakjes staan in onze webwinkel onder papier..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De zakjes staan in onze webwinkel onder papier..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi en wat een leuk idee het omgeslagen gedeelte van het zakje.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is inderdaad een erg leuk idee! Ook om bijvoorbeeld een waardebon/verjaardagskaart in te doen. Leuk dat jullie volger zijn geworden van mijn blog! Ik ga eventjes rondneuzen op dit blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk idee! De kleuren matchen ook perfect.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om eventjes langs te komen op ons blog! Wij lezen je reactie altijd met veel plezier :)

Groetjes, Ziezo Knutsels