dinsdag 20 augustus 2013

Winter... en Knotsgekke Kaarten Dagen

Hoi allemaal.
Jullie zullen wel denken winter?? Het is toch zomer??
Ja dat klopt! Maar wij zijn al druk bezig geweest met lekker winterse
kaartjes. Ook wel weer erg leuk om te doen :)
Wij zijn erg benieuwd wat jullie ervan vinden..

Al deze materialen zullen wij ook bij ons hebben op de
Knotsgekke Kaarten Dagen in Den Bosch.
Wij hebben er al super veel zin in!!

Komen jullie ook gezellig bij ons langs?? Wij staan als je binnenkomt gelijk rechts en dan moet je het één na laatste gangpad ingaan. Bijna aan het einde, aan de rechter kant staan wij met onze gezellige kraam (Kraam nummer 216 is van ons). Vergeet je mooie creatie niet mee te nemen om kans te maken op 20% korting! Wij hopen jullie te ontmoeten bij onze kraam :)

Lieve groetjes, het ZieZo Design Team


9 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten.
    Helaas ga ik naar Zwolle en niet naar Den Bosch

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn ook straks in zwolle, dus niet getreurd...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten zo te zien!
    Alleen kan ik niet goed zien welke stempels er zijn gebruikt.
    Ik zie jullie ook in Zwolle.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten en dat het winterse kaartjes zijn is niet zo erg hoor die kant gaan we toch weer op en wij kaarten maaksters gaan altijt voorop.
    Lieve Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie, gezellige kaarten! Het wordt stilaan tijd om aan dit soort kaartjes te beginnen denken. Dus bedankt voor de inspiratie!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Team,
    Zwolle daar ga ik volgende week heen, hihi. Maar ik zoek jullie wel op hoor! Veel plezier op beide beursen.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten.
    Ik zag net mijn fotootje niet tussen de volgers staan wat ik een beetje vreemd vond had me toch echt aangemeld als volger, dus heb ik het nog maar een keer gedaan.
    Want ik wil natuurlijk wel mee doen aan de leuke candy (LOL)

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie winterse kaarten moet ik ook eens aan beginnen. Veel plezier op de beurs, dit jaar heb ik helaas geen tijd om te gaan.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie krijgen deze serie kaartjes uitgebreid
    stuk voor stuk nog eens te zien met daarbij de gebruikte materialen.

    Groetjes, Het ZieZo Design team

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om eventjes langs te komen op ons blog! Wij lezen je reactie altijd met veel plezier :)

Groetjes, Ziezo Knutsels