maandag 22 september 2014

Winnaars Vrijkaarten Hardenberg

De winnaars voor de vrijkaartjes voor de beurs in Hardenberg zijn :
Jennifer Kroezen-Alie Santing-Griet Meinsma-Hetty Grobbe-Anita Klein-Rosina-Ellie Bakker- Erna Soldaat.
De kaartjes gaan vandaag op de post.
Ik heb alleen nog van ellie,Rosina en Erna hun huisadres niet ontvangen. Graag deze gegevens sturen naar contact@ziezoknutsels.nl


Heb of ben je op zoek naar een creatieve hobby? Dan is Crea Weekend de beurs voor jou!
Waarom deze beurs bezoeken?
- Je vindt hier de nieuwste trends en ontwikkelingen op creatief hobby gebied
- Volg vele en diverse workshops voor volwassenen en kinderen
- Deskundig advies van de exposanten/deelnemers
- Demonstraties
Aanbod productgroepen:
De diversiteit van het aanbod is zeer groot. Je vindt er van alles op het gebied van o.a.:
(3-D) kaarten en papier
Sieraden en kralen
Tekenen en Schilderen
Stempels
Scrapbooking
Taartdecoratie
Mozaïek
Groendecoratie
Handwerken (wol, vilt, wol, haakmateriaal, stoffen, borduren)
Home-Deco
Originele geschenken en meer!
NIEUW:
- Dit najaar zal de beurs gecombineerd worden met de beurs van Zwanger tot Dreumes. Met 1 kaart kunt u beide beurzen bezoeken!


Ziezo Knutsels is aanwezig op deze geweldige gezellige beurs.
Openingstijden:
26 t/m 28 september 2014.
 Elke dag geopend van 10.00 - 17.00 uur.

Entreeprijzen:
Volwassenen € 8,-
65+ € 4,-
6 t/m 11 jaar € 4,-
Onder de 6 jaar gratis
Parkeren is gratis

7 opmerkingen:

  1. Wooooow wat een verrassing om vrijkaartjes te winnen voor de beurs in Hardenberg..... BEDANKT dames van Het ZieZo team.....Ik hoop jullie te ontmoeten volgend weekend.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aankomend weekend Rosina..vrijdag zaterdag en zondag is de beurs in Hardenberg

      Verwijderen
  2. Ik hoop dat het daar net zo gezellig wordt als in Hasselt ;-)
    Het was leuk je te ontmoeten en je had gelijk: de Versafine inkt werkt inderdaad veel beter! Bedankt voor de goede raad!

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is zeker fijn om te horen, leuk dat we elkaar hebben leren kennen, graag tot een volgende keer..

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd winnaressen! He Evy, toch naar Hasselt geweest? Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat super leuk dat ik een vrijkaartje voor de beurs in Hardenberg heb gewonnen ik ga er altijd graag naar toe super bedankt ik ga gauw mijn gegevens door geven.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk dat ik een kaartje voor de beurs in Hardenberg heb gewonnen!
    Jullie zien me wel verschijnen bij jullie kraam. Daar ga ik vast nog wel wat leuks uitzoeken.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om eventjes langs te komen op ons blog! Wij lezen je reactie altijd met veel plezier :)

Groetjes, Ziezo Knutsels