woensdag 3 september 2014

Fading Colors - Eline's Hedgehog + nieuw DTlid

Zijn jullie klaar voor extra knutsels van ons?! Wij hopen van wel, want wij hebben sinds kort een nieuw lid in ons designteam mogen verwelkomen! Om zowel het blog als de stand op de beurzen te voorzien van mooie voorbeelden met onze materialen, hebben wij versterking gevonden in Helga Teunissen. Zij is zeker geen onbekende in knutselland, maar natuurlijk stelt zij zich nog even netjes aan jullie voor:

Ik ben Helga Teunissen, ik ben 47 jaar en woon met mijn drie katten in de gezellige badplaats Noordwijk. Ik heb best veel hobby's, zoals lezen, puzzelen en alle vormen van handwerken, maar sporten en kaarten maken zijn toch het meest favoriet. Zowel in mijn eigen huis, als in de scraproom van DT-collega Miranda, mag ik vele uurtjes steken in het maken van allerlei nieuwe creaties. Ook verzorg ik elke maand in een boekhandel een creatieve workshop aan de hand van een nieuw uitgekomen hobbyboek. Dat vind ik ook altijd erg leuk om te doen, want mijn andere grote hobby, kletsen en kwebbelen, kan ik daarin ook prima kwijt haha!

Helga, wat fijn dat wij jou aan ons team hebben kunnen toevoegen!

En nu laten wij jullie gauw zien wat voor leuks Helga met een aantal nieuwe producten heeft gemaakt. Ze maakte een serie kerstcreaties, waarbij ze een van de nieuwe papierblocs van Joy!Crafts heeft gebruikt. Het papier heet Fading Colors en het bezit vier verschillende kleuren met verschillende dessins. 



Helga pikte de rode papiertjes er uit voor haar creaties, vandaag laten we jullie haar eerste kaart zien. Ze gebruikte tevens de super schattige collectables van Eline Pellinkhof, want voor de wintermaanden zijn er hele leuke nieuwe dieren bijgekomen! Het egeltje mag zich als eerste laten zien hier.


Het egeltje is een snijmal met allerlei losse onderdelen (lichaam, buik, armen e.d.), die je naar eigen idee kunt opplakken. De ogen zijn in dit voorbeeld vervangen door kleine wiebeloogjes, want dat geeft zo een geinig resultaat! Het rood-witte touwtje is op een speelse manier door de doily heen geregen, dat fleurt de boel op een eenvoudige wijze leuk op.

Komen jullie snel weer langs? Want Helga heeft met nog twee dieren een gezellige creatie gemaakt!

Gebruikte materialen uit de webwinkel:
- Touw
- Doily: eigen voorraad
- Wiebeloogjes: eigen voorraad

Groetjes, het ZieZo Designteam

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart.
    Ik ben benieuwd naar de andere kaarten.
    Ik heb zelf de diertjes ook besteld, ik kan niet wachten om er ook mee aan de slag te gaan.
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dat Helga jullie team komt versterken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal geweldig, Helga. Veel knutselplezier bij de ZieZo knutsel club.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Welkom Helga, en wat een mooie kaart ☺
    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om eventjes langs te komen op ons blog! Wij lezen je reactie altijd met veel plezier :)

Groetjes, Ziezo Knutsels